3 sierpnia 2012

» 004. Ripped jeans, skin was showing.

Witam po dłuższej nieobecności!

Pewnie niektórzy zauważyli, ze udało mi się podczas tego wyjazdu korzystać z internetu w telefonie komórkowym, ale dopiero teraz mogę się rozpisać na temat tego co sądzę o moim dość ryzykownym posunięciu w związku ze zmianą domeny bloga.

Liczyłam na to, że ten pomysł odniesie sukces, liczyłam się również z tym, że mogę nieodwracalnie stracić czytelników. Ale w życiu się nie spodziewałam, że część blogerek pójdzie w moje ślady i też się przeniesie! Naprawdę dodało mi to otuchy i przekonania, że zrobiłam dobrze. Wszystkie blogi, które razem ze mną się wyniosły na blogspota dodałam do ulubionych - jest ich pięć, zapraszam serdecznie, bo dziewczyny odwalają naprawdę kawał dobrej roboty (często lepszej ode mnie xd). Jedyne czego żałuję, to tego, ze się wcześniej na to nie zdecydowałam - miałam się przenosić już w kwietniu, ale stchórzyłam. No cóż, ale już jest ok, i jestem na prawdę zadowolona :)

Oto grafika na dziś:
→ Nagłówki (szt.4)

m003t.png (70×90) m002k.png (70×90) m001.png (70×90) 004my.png (70×90)

→ Avki (szt.10)

001fl.png (150×150) 010dw.png (150×150) 009lb.png (150×150) 008pm.png (150×150) 007h.png (150×150) 006kw.png (150×150) 005cd.png (150×150) 004ur.png (150×150) 003il.png (150×150) 002rbn.png (150×150)

To na tyle. Do następnego postu!

PS - Czwartkowa notka się nie pojawiła i niestety nie wiem dlaczego. Po prostu się usunęła (czyt. ja ją pewnie nieświadomie usunęłam, gdyż ponieważ jestem ofiarą losu.) Przepraszam za kłopoty, i że czekaliście.


25 komentarzy:

  1. ładne , i dzieki za te faniconki z glee jescze na onecie. ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. `Ojj czekało się czekało ... :D ale było warto wszystko booskie , a zwłaszcza nagł. 3 i 4;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam się podpisać ... Oczywiście ` Ya.

      Usuń
  3. świetne i wcale nie jesteś ofiarą losu :) robisz boską grafikę, a ten z Demi najbardziej przypadł mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: Rozumiem również twoje obawy co do przeniesienia blogu, ja trochę pożałowałam przeniesienia, bo straciłam prawie wszystkich czytelników :(

      Usuń
  4. Pięknie. Ostatni nagłówek jest po prostu przecudowny. + dziękuję za dodanie mnie do ulubionych. : 3

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne...szczególnie z miley ;D

    OdpowiedzUsuń