20 sierpnia 2012

» 009b. Swag swag swag, on you.

Hej!


Właśnie dzisiaj wróciłam z pierwszego wyjazdu, i jutro jadę na drugi. Wczoraj góry, jutro 
Szczecin, ot co ;]


A, że przed pierwsze 2 dni nie dopisywała nam pogoda w górach, to porobiłam nagłówki, te takie fajne (trzeba im jakąś ładną nazwę wymyśleć moje drogie graficzki, wiecie? xd). Taki mały niezapowiedziany bonus - ode mnie, dla Was :D

Jedne są lepsze, inne gorsze, ale daję je teraz, póki jest na nie moda:

→ Nagłówki (szt.8)

004m.png (70×90) 005ob.png (70×90) 006iqg.png (70×90) 007v.png (70×90)
008ie.png (70×90) m001.png (70×90) 003kh.png (70×90) 002yyz.png (70×90)


Mam nadzieję, że niespodzianka się podoba. Reszta bez rewelacji, notki wg grafiku w notce nr 008 :D

Papa!

8 komentarzy:

  1. Oj, Oj ;d. Jaak fajnie, że moje nagłówki są popularne. ♥.♥ // glossy-blends

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, to może Tobie powinien przypaść zaszczyt nazwania ich jakoś? :D

      Usuń
    2. oo. Pomyślmy. "Nagłówki w stylu Shaped&Subtitles" huhu. ♥

      Usuń
  2. najlepsze te z Miley i Vanessą ;D Cudne ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ojaaaciee.
    pierwszy z Bellą, trzeci z Gomez, z Cyrus i ostatni z Van!
    No cudo po prostu ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne ♥♥♥♥ sama zaczęłam robić te nagłówki i się naprawdę sprzedają jak świeże bułeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne :D miłego pobytu w Szczecinie - ahh moje miasto , tyle wygrac , takie brzydkie xp oj żartuje tylko c:

    OdpowiedzUsuń