5 września 2012

» 015. Wha-Wha-What did you say?

Witajcie!

Wybaczcie za to moje opóźnienie, ale byłam w mini depresji wrześniowej, wiecie ;)
Co do powrotu do szkoły - strasznie jeszcze nie jest, ale wszystko przede mną... Zmienili mi się aż 4 nauczyciele: z wf, angielskiego, religii i chemi. Z tego 3 na naszą korzyść, a jeden jeszcze nie wiadomo, ale szczerze powiedziawszy, to naszego gościa od anglika nic nie zastąpi ;c

Dosyć marudzenia, teraz sprawy blogowe:
• Marzena będzie pisać dla Was co niedzielę. Bardzo się ciesze, że tak entuzjastycznie ją przyjęliście na moim blogu :D
• Ja będę wstawiać 2 notki w tygodniu (wtorek + czwartek lub środa + piątek, zobaczę jak mi będzie wygodniej)
• Czasem zamiast mnie będę dodawać notki roboty Ewy :)

Co do dzisiejszej grafiki - wykopałam fotki z Seleny z sesji do " DREAM OUT LOUD" i popłynęłam... Wiem, miałam ograniczać Selenę, ale co ja poradzę, że ta dziewucha ma tak dużo zdjęć pięknej jakości? Wybaczcie, postaram się ;c

→ Nagłówki z Seleną Gomez (szt.6)

001mz.png (70×90) 006dh.png (70×90) 002rj.png (70×90) 003lw.png (70×90) 005g.png (70×90) 004zn.png (70×90)

→ Pinsy z Seleną Gomez (szt.10)

003zb.png (202×202) 006nc.png (202×202)008ouu.png (202×202)010vq.png (202×202) 002he.png (202×202)007zx.png (202×202)005op.png (202×202)001vs.png (202×202)009yi.png (202×202)004wv.png (202×202)
____________________________________________

Tak więc właśnie sobie obiecuję, że nie będę kopać w galeriach Seleny tak przez tydzień (co daje 2 notki z ograniczoną ilością jej, bo mam jeszcze trochę jej zdjęć). Ponadto się pochwalę, że się dokopałam do pięknych zdjęć Zenday'i. Nie wiem, czy tak się właśnie powinno odmienić jej imię, ale no cóż xd


Do napisania!

EDIT - przepraszam, za brak piątkowej notki. Już nie będę jej dodawać, mam nadzieję, że wytrzymacie do jutra do notki Marzeny xd Do wtorku :)

7 komentarzy:

  1. Do nagłówków kształtnych chyba nigdy się nie przekonam, ale pozostałe.. no piękne, po prostu piękne.
    Jeżeli o mnie chodzi to mi Selala WCALE nie przeszkadza. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Monia. Może tobie nie przeszkadza ale wiesz.... Inne gwiazdy oprócz Sel i Lany TEŻ istnieją.
    Ale nagłówki śliczne :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, a tak z innej beczki jakiego programu graficznego używasz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypominam o oddaniu prac na framboise-amour.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcesz aby ocenić twój blog? Koniecznie się zgłoś, ponieważ mam przeczucie że będziesz miała celujący! ;* http://ocenodawczy.blogspot.com/

    Zapisujemy się w komentarzach tutaj:
    http://ocenodawczy.blogspot.com/p/zgos-bloga.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyniki I i szczegóły II etapu juz są na FRAMBOISE-AMOUR.
    // without me.

    OdpowiedzUsuń