16 września 2012

» 019. Some days I can't even trust myself.

Siema, siema, siema! 

No więc troszku realu. :) W mojej miejscowości są obchody 750-lecia miasta. Z tej okazji mam imprezy, największe będą za tydzień (21-23 wrzesień) będą imprezy codziennie do rana < 33. Wczoraj przy dworcu takim starym był piknik z jazdą na drezynie. Tak fajnie po torach się tym jechało ;D. Dziś impreza na orliku, jakieś konkursy sportowe czy coś. Będzie fajnie, szczególnie, że będą tam nasi strażacy, którzy mnie kochają a ja ich! ;D Jak uda mi się zrobić jakieś zdjęcia to wam wyślę, a teraz grafika. Dałam nowe akcje na nagłówki, nie podoba mi się do końca nagłówek z Demi, ale cóż. Może ktoś ma inny gust :)

Liczę na dużo komentarzy! :)

→ Nagłówki (szt. 13)

      

     

→ Zestaw (szt. 1)

 


→ Avki (szt. 13)







14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Chciałam coś nowego wprowadzić, ale nie podobają mi się te nagłówki przeźroczyste ;/

      Usuń
    2. Eee tam... Ważne, że szukasz czegoś nowego, co nie? A tak poza tym, to takie złe to one nie są :)

      Usuń
  2. Wszystkie są przecudowne :D Mi najbardziej podoba się ten przedostatni z Phoebe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie z Phoebe są prześliczne!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne! Najbardziej podoba mi się 12 z Phoebe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeci nagłówek (bodajże z Phoebe Tonkin) jest po prostu piękny, trochę mi się napisy nie podobają, ale ogólnie to nagłówek E P I C K I <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Tam mi się może 2-3 podobały.
    A w reszcie pozmieniałabym napisy, i wybrała lepszej jakości zdjęcia.
    Ale tak ogółem bez tych błędów nie byłyby takie złe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia tu są dobrej jakości, ty chyba ślepa jesteś ;o. Tylko akcje dałam inne.

      Usuń
  7. biorę zestaw♥

    OdpowiedzUsuń
  8. biorę są super

    OdpowiedzUsuń