6 października 2012

» 026. Please be my savior.

Hejczi lamy!
Przepraszam, ze tak dawno nie pisałam. Dzisiaj chciałabym BARDZO za to przeprosić autorkę tego bloga. Na przeprosiny zrobiłam dość dużą notkę, jeżeli chodzi o grafikę. CHCIAŁABYM DODAĆ COŚ WAŻNEGO. KILKA [LUB KILKANAŚCIE] NAGŁÓWKÓW JEST Z MOJEGO STAREGO BLOGA, KTÓREGO USUNĘŁAM!! 

→ Nagłówki (szt. 50) + Tła (sz.4)


→ Avki (szt.48)


















Co myślicie o TAKICH AVKACH?

  


+ PROMOCJA!
Przyjmę 5 zamówień na darmo ;)
Podaj:
Kontakt do siebie, 
Zdjęcie/a lub (+) tekst, 
Kolor np. przy tle,
Przykład. Np. takiego blenda: (dajesz link)
Oczywiście przykład z tej notki! 

:)

9 komentarzy:

  1. OMG...jak tego dużo ;D wszystkie śliczne ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko... Ile ty tego nagromadziłaś O.O I do tego takie ładne ;] No i nie gniewam się na Ciebie, każdemu się zdarzają różne wypadki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Woow, super ;) Chciałam przeprosić że nie komentowałam ale nie miałam neta xd / Snixx.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo może i jest. Ale nadal sądzę, że powinnaś się bardziej starać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź wyjdź, bo ty nawet połowy takiej nie zrobisz ;)

      Usuń
    2. Jesteś pewna?
      zorbie o połowie więcej od ciebie i będą sto razy lepsze od twoich.
      Wiesz, ze poznałam twoja koleżankę? Powiedziała,że pchasz się wszędzie, a przy niej nic nie umiesz. #truestory

      Usuń
    3. Ludzie, jak się chcecie kłócić, to na swoich blogach! Mówiłam Wam już, ja tutaj takich dyskusji sobie nie życzę.

      Usuń
    4. Without me. - jaką koleżankę jeśli można wiedzieć? Na pewno to ja nie byłam bo z Tobą nigdy nie pisałam. -,- Ogarnij. ;o

      Usuń