25 października 2012

» 031. With you I'll always share

____________________________________________________

Hej!

Yep, w tym tygodniu otrzymujecie ode mnie dwie notki ^^
Na życzenie Niven i po części palcix w dzisiejszej notce wstawiłam część tekstur z mojej kolekcji. Może nie wszystkie z umiłowaniem używam na każdym nagłówku bo są zbyt odważne, ale wszystkie naprawdę lubię :) Aha, jeżeli któraś z nich pojawiła się wcześniej na Waszych blogach to przepraszam - kopiuję również z Waszych notek i niestety nie pamiętam co było gdzie skąd i jak xd

→ Tekstury (szt.15)

001sz.png (70×90) 002rg.png (70×90) 003mx.png (70×90) 004cf.png (70×90) 005zk.png (70×90)
006pw.png (70×90) 007cy.png (70×90)   
 012lz.png   

To tyle. Mam nadzieję, że Wam się przydadzą ;]

xoxo, Atm.

13 komentarzy:

  1. Absolutnie uwielbiam te tekstury! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć. Właśnie zaczęłam blogować i chciałbym, abyś odwiedził/a mojego bloga i dodała mi otuchy oceniając moją pracę. Dzięki, pozdrawiam :3
    Śliczna grafika!
    http://awesome-creative.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zauważyłaś, usunęłam PS a także siebie z twojego bloga. Koniec mojego wirtualnego życia, mam zbyt problemów emocjonalnych w realu. Dzięki za te chwile, trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porządku, rozumiem. Dzięki, że napisałaś bo już chciałam się do Ciebie przez maila dobijać xd Dziękuję za współpracę :D

      Usuń
    2. hm, no tak wyszło, chodzę do psychologa, bo stwierdzono u mnie uzależnienie od komputera ;>

      Usuń
    3. No to racja, słusznie zrobiłaś :) Powodzenia w leczeniu w takim razie.

      Usuń
  4. Biorę pare teksturek. Śliczna notka.

    OdpowiedzUsuń