7 listopada 2012

» 035. Cause everybody wants to party with you.

nuta-na-d_xxaqqxn.png (132×120)

Hej! :D

Dziś właśnie mijają dwa lata odkąd zaczęłam swoją działalność na blogach graficznych. Nawet się nie spodziewałam, że wytrwam aż tyle, bo szczerze powiedziawszy, to ja mam okropnie słomiany zapał xd

Notka z tej okazji nie jest tak ogromna jak z okazji pierwszej rocznicy bloga PG, to fakt. Ale to dlatego, że taką planuję na lipiec (rocznica tego bloga).

I dziękuję Wam - wszystkim czytelnikom. Za to, że jesteście i że z każdą notką udowadniacie mi, że to co robię nie jest pozbawione sensu ♥

→ Nagłówki (szt.15)

 002png_xnpaxpw.png (70×90) 001png_xnpaxpe.png (70×90)   
    
   016png_xnpaxxw.png (70×90)  

→ Tła (szt.2)

 
_______________________________________________

Credits:

• Pierwsze trzy nagłówki oraz ostatni robiłam ja
• Pozostałe są wykonania Ewy :D

Jeszcze raz Wam wszystkim dziękuję :*
Papa!

17 komentarzy:

  1. Śliczne, szkoda że nie twoje.. Więcej zaangażowania. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ewa to moja siostra i poprzednia autorka - zrobiła specjalnie na tę okazję cały komplet nagłówków, a ja o tym nie wiedziałam. Co, miałam jeszcze tu swoich 30 dowalać? Co jak co, ale zaangażowania to ty mi wytykać nie możesz.

      Usuń
    3. Wtrąciłabym się, ale Kasiu nie pozwoliłaś mi kłótni zaczynać.

      Usuń
    4. Ale nagłówki twoje i Ewki boskie.

      Usuń
  2. OMG...ostatni z Sel w pierwszej linijce = NIEZIEMSKI!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Demi, Kristen i Bellą najpiekniejsze :) Wszystkiego najlepszegoo xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty i siostra macie rękę do grafiki, niewątpliwy talent. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne :D a tła sb pobiorę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. `Dziewczyny robicie cudną grafikę ;**
    `Ya.

    OdpowiedzUsuń
  7. `Dlaczego Ewa już nie dodaje notek ? (jeśli można wiedzieć)
    Ona robi świetną grafikę , ty oczywiście też Kasiu ?
    ♥♥♥♥♥
    `Ya.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam miał być wykrzyknik ;))
      `Ya.

      Usuń
    2. Pracuję nad tym, by ją namówić do powrotu ^^

      Usuń
    3. `to trzymam kciuki :)
      `Ya.

      Usuń
  8. Moze teraz dodaj wszystkie PNG'sy, dodatki do nagłówków, które używasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! Skomentujesz? Będę wdzięczna. http://ultrablendownia.blog.onet.pl/2012/11/10/86-elle-fanning/
    Zapraszam także na bloga http://69little-graph.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń