2 grudnia 2012

» 041. U can't touch this.

Hej!

Przepraszam, że tak daaawno nic nie dodałyśmy... Brak czasu + tzw. efekty odpowiedzialności zbiorowej niestety :<

Na naszym blogu pojawiłsie nowy szablon - ale nie pobędzie tu długo, bo jest brzydki ^^ Po prostu testowałam nowe rzeczy i teraz już wiem jak robić ambitniejsze szablony niż dotychczas. Tak więc oczekujcie nowego, zimowe szablonu już niedługo :)

Grafika na dziś:

→ Nagłówki (szt.4)

dgbsdpng_xerpxxw.png (70×90)   

→ Avki (szt.3)

  

→ Pinsy (szt.6)

     

___________________________________________

To tyle. Papa :D

8 komentarzy:

  1. Cudowne, zresztą jak zawsze. :* Zapraszam, do mnie . infiinity-graphics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super notka , już czekam na następną ;***
    `Ya. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny Blog! :* Obserwuje Cie.
    I Zapraszam Rowniez na Moj: http://genrelife.blogspot.de/
    bede wdzieczna :)

    PS: Moglabys mi dac twoj Numer Gadu? lub gdzies Gdzie bym mogla sie z toba Skontaktowac? Mam Do Ciebie Mala Prozbe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, a te z Van to już wogule ;d ale te z Demi bardzo ciekawe i super zdjecia ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. EJ, mam na ciebie focha. TO jest za ładne i jeszcze za to, że mówisz, że ten szablon jest brzydki.

    OdpowiedzUsuń