14 grudnia 2012

» 044. Overrated! Overblown!

   

Cześć :)

Heh, jeszcze jeden tydzień szkolny i już mamy Święta kochani ♥ A na dziś mam przygotowaną piosenkę z soundtrack'u animacji "Corpse Bride". Oglądałam z kasą na angielskim. Cudowne, cudowne, cudowne! Polecam fanom czarnych komedii :3 A piosenka jeszcze ładniejsza, jakoś tak mi się z miejsca spodobała.

Ponadto robię stronę w HTML na infę... Moją pierwszą w życiu. Nawet nie wiedziałam, że to tak wciąga xd Jeszcze nie mam wszystkich zakładek wypełnionych, ale wiecie, buduje się powoli. Ech, zresztą, zobaczcie sobie ^^
kawapng_xeseppq.png (200×200)

→ Nagłówki (szt.5)

m001png_xesnanw.png (70×90) m002png_xesnasn.png (70×90)   


→ Avki (szt.6)

 a002png_xesnaqp.png (150×150)    

_________________________________________

To tyle.
Trzymajcie się i do napisania! :D

13 komentarzy:

  1. Wszystkie są śliczne, szczególnie ostatni..

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Też lubię ten film...właściwie uwielbiam wszystko od Tima Burtona!
    2. Ja stronę w HTML robiłam już w gimnazjum i wiem że to nie jest taka prosta sprawa jak się wydaje...a stronka jest świetna ;D
    3. Z nagłówków, moje typy: Debby, Zendaya i Selena.

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm, strona bardzo ładna, a nagłówki są cudowne ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz świetnego bloga , jest cud miód i malina <3 Z nagłówków , moje typy : Debby Ryan , Demi Lovato , Zendaya , Selena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i jeszcze zapraszam do mnie : http://popular-graphice.blogspot.com/

      Usuń
  5. Z nagłówkow najbardziej podoba mi się z Zendaya, Debby i Demi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To właśnie przez twoją grafikę rezygnuje z bloga.. Przecież nie chcę robić sobie wstydu. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj przestań :c
      Nie wiem kim jesteś, ale wiedz, że nigdy nie warto rezygnować z tego co się lubi...

      Usuń
    2. Heh, to ja ;D

      Niby tak, ale po co, jak i tak toje prace są PRZENAJŚLICZNIEJSZE! :*

      Usuń
  7. Miałabyś ochotę na konkurs graficzny? Będzie on organizowany przez dłuższy weekend świąteczny - od 21.12 do 2.02. Do wygrania nawet 1500 komentarzy. // 69-little-graph.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń