23 stycznia 2013

» Liebster Blog Award.


  poprzedni_xsxeene.png (160×86)




Hej!

  Tak więc... Uzyskałam już aż 10 nominacji do Liebster Blog Award. Na początku nie chciałam się w to bawić, bo pomyślałam sobie, że nikogo nie będzie obchodzić to, jak będę odpowiadać na aż 110 (!) pytań. No, ale się pomyliłam. Tak więc ja sobie te zasady zmienię - odpowiem na zestaw pytań 3 dziewczyn, które zadeklarowały się, że są zainteresowane moimi odpowiedziami.


ZASADY ZABAWY:
Osoba nominowana jest wytypowana przez inny blog. Odpowiada na 11 pytań postawionych przez osobę która ją wybrała. Potem sama wybiera 11 osób i zadaje im 11 pytań. Nie można wybierać osoby (lub osób) które cię nominowały.



http://framboise-amour.blogspot.com/

1. Piszesz czasami opowiadania?
Kasia - Nie, bo nie umiem, jestem, nogą jeśli chodzi o opowiadania : >
Ewa - A ja jestem jeszcze większą nogą niż Kasia, jeśli chodzi o opowiadania xD

2. Umiesz robić biżuterie? A jak tak to czy ja nosisz na co dzień?
Kasia - No umiem :) Chodzę w swoich bransoletkach z muliny (o ile ich nie zgubię), oraz w moich kolczykach (ćwiekach), bardzo je lubię.
Ewa - Nie znoszę biżuterii : >

3. Jak długo potrafisz siedzieć przy komputerze?
Kasia - Zależy. Jak tylko mam coś ciekawszego do roboty, to nie siedzę przy kompie prawie wcale :)
Ewa - Sporo, ale czasem tylko na Gadulcu.

4. Masz swój ulubiony napój?
Kasia - Oj, to chyba sok pomarańczowy. No, i woda mineralna :)
Ewa - Lubię herbatę (ale tylko z cytryną) i Coca-colę ;)

5. Leciałaś kiedyś pociągiem (żart) samolotem?
Obie leciałyśmy, kilkakrotnie.

6. Lubisz malować paznokcie?
Kasia - Uwielbiam, mam całą kolekcję lakierów :D
Ewa - A ja wręcz przeciwnie xd

7. Co sądzisz o Polsce?
Kasia - Cudny kraj, chodź nie bez wad.
Ewa - Popieram.

8. Masz ulubiona blogerkę?
Kasia - W sumie, to nie :)
Ewa - Lubię mnóstwo blogerek, nie mam ulubionej.

9. Jaki masz telefon?
Kasia - Samsung Delphi, ale niedługo zmieniam.
Ewa - Samsung Galaxy Young.

10. Jaką muzykę słuchasz?
Wszystkiego, dosłownie.

11. Lubisz język angielski?
Kasia - No lubię, ale tak jak opowiadania - orłem nie jestem :)
Ewa - Nie lubię. Niemieckiego też nie xd
_____________________________________________________

http://blondiee-graphics.blogspot.com/

1. Dlaczego wybrałaś/wybrałeś własnie taka nazwę swojego bloga?
Kasia - Mojej starej nazwy bloga nie było. Ale zanim się ta pojawiła, poprzednich opcji było tysiące, ale niestety zajęte. Koniec końców cieszę się, że tak się stało ,bo mi się strasznie podoba :D

2. Jak spędzasz swój wolny czas?
Kasia - Uczę się śpiewać, maluję ostatnio, spotykam się w przyjaciółmi... No, i prowadzę bloga :)
Ewa - Spędzam czas z moją przyjaciółką, gram ostatnio w League of Legends :D

3. Jak nazywa się twoja najlepsza przyjaciółka?
Kasia - Joanna
Ewa - Daria

4. Ulubiony film i dlaczego właśnie ten?
Kasia - Hyhy, nie mam takiego :< 
Ewa - Hyhy, ja też nie :C

5. Ulubiony artysta/artystka/zespół muzyczny i dlaczego właśnie ta/ten?
Kasia - Lady GaGa. Uwielbiam jej głos, w dodatku gra przepięknie na fortepianie ♥
Ewa - Słucham wszystkiego po troszeczku, nie mam ulubionego zespołu, serio.

6. Ulubiony blog?
Kasia - Mój, kochany, najukochańszy xd
Ewa - Mojej siostrałke :D

7. Nabliższy weekend spędzę...?
Kasia - To będzie początek ferii - pewnie gdzieś wybędę, do znajomych.
Ewa - Zapraszam znajomych do domu, będziemy robić pizzę.

8. Gdzie mieszkasz?
 Kasia - Miasto wojewódzkie, więcej nie zdradzę ;)
Ewa - Tam gdzie Kasia, tak się złożyło :>

9. Ile masz lat?
Kasia - W lipcu 18.
Ewa - W lipcu 16.

10. Twoja największa pasja...?
Kasia - Grafika komputerowa, proste ;)
Ewa - Fotografia.

11. Jak widzisz siebie za 10 lat?
Kasia - Za 10 lat? Będę po studiach, jeszcze nie wiem jakich.
Ewa - A ja się nie widzę :D Prawdopodobnie coś wspólnego to będzie mieć z fotografią.
_____________________________________________________

http://graphiceword.blogspot.com/

1. Co cię skłoniło do tworzenia grafiki?
Kasia - Jak tylko założyłam stronkę na PS (ściągnęły mnie tam gry), to chciałam samodzielnie wykonywać ładne remonty. Potem założyłam własną grupę z licytacjami, bloga... No i tak to się zaczęło.
Ewa - A ja podpatrując co robi Kaśka stwierdziłąm, że to może całkiem fajna zabawa :)

2. Dlaczego właśnie tak nazywa się twój blog?
Odpowiedziane wyżej.

3. Jaką muzykę lubisz i dlaczego?
To też już wyżej ujęłyśmy.

4. Komedia vs horror (dlaczego?).
Kasia - Nie lubię horrorów. Są albo nudne, albo super-straszne, a ja nie lubię się bać. Komedia zdecydowanie :D
Ewa - Ja tam się śmieję z horrorów psychologicznych, więc to dla mnie i tak komedia xd

5. Ulubione zwierzątko i dlaczego?
Kasia - Koty. Utożsamiam się z nimi. Kocham je wszystkie - od tych małych słodkich, poprzez Grumpy Cat'a, na grubaśnych żarłoczkach kończąc ♥
Ewa - Psy. Są przyjacielskie, oddane, mądre i nie tylko ;) 

6. Gdybyś mogła coś na świecie zmienić to co?
Kasia - Wojny. I nie mówię tego jak te takie miss, poważnie. Chciałabym, by nie byłoby wojen.
Ewa - Zaprzestałabym dręczeniu słabszych (tu mam na myśli głównie dręczenie w szkołach młodszych uczniów). Krew mnie zalewa, jak widzę coś takiego.

7. Ulubiony serial i dlaczego?
Kasia - Niania. Nie wiem czemu, taka lekka komedia, przy której powstała 1/3 prac na poszkole-graphics xd
Ewa - Dr House - Świetna fabuła, świetne dialogi, świetna gra aktorska. Po prostu odpowiedni ludzie na odpowiednich miejscach - tak właśnie powstają seriale doskonałe :D

8. Ulubiony aktor/aktorka . Dlaczego właśnie ta?
Kasia - Sandra Bullock. Ponoć jestem nawet podobna :)
Ewa - Nie mam ulubionego aktora, ja nie mam nic ulubionego xd

9. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Było podobnie pytanie wcześniej.


10. Czego się najbardziej boisz?

Kasia - Chyba samotności. Nikt nie lubi być sam.
Ewa - Egzaminów. W tym roku czekają mnie takowe, a muszę zdobyć sporą liczbę punktów by trafić do klasy, na której mi strasznie zależy.

11. Fantastyka czy realność?
Kasia - Realność, zdecydowanie.
Ewa - I to i to jest równie fascynujące. No ale w sumie, to realność :>

_____________________________________________________

Uff, to koniec xd
Wybaczcie, że nie odpowiadamy na cały komplet pytań, ale zrozumcie :D

Blogi przez nas nominowane:
• http://must-be-blond.blog.onet.pl/
• http://ultra-graphiques.blogspot.com
• http://intestazioni.blogspot.com/

I niestety więcej nie wymyślę, gdyż ponieważ wszyscy już nas nominowali :<

Pytania dla nominowanych:
1) W jaki sposób zostałeś blogerem? (co cię skłoniło do założenia bloga?)
2) Mam właśnie ochotę na... ?
3) Masz zwierzątko domowe? Jak tak, to napisz jakie i jak się nazywa.
4) Podaj piosenkę, która Ci ostatnio towarzyszyła podczas pisania notki.
5) Gdybyś miał dostać nagrodę, taką wielką (międzynarodową xd), to jak myślisz, z jakiej dziedziny?
6) Masz swojego ukochanego nauczyciela? Jak tak, to z jakiego przedmiotu?
7) O której musisz wstawać do szkoły, jeśli masz lekcję na 8:00? Musisz dojeżdżać?
8) Jakie jest Twoje ulubione hobby/pasja? Blogowania nie liczymy.
9) Kolekcjonujesz coś? Ile egzemplarzy liczy Twoja kolekcja?
10) Jesteś w stanie przeżyć bez telefonu komórkowego przez tydzień?
11) I na koniec... Ulubione jedzonko nam podaj, może być nawet ze zdjęciem : >

I na koniec tego monologu: 
Jeśli ktoś chce nas o coś jeszcze popytać, to tutaj:
tumblrmax_xsxeehx.png (323×114)
Napiszcie tylko, do kogo kierujecie pytanie xd

To tyle, papa!


5 komentarzy:

  1. Juupi. Jak fajnie że odpowiedziałyście.
    Przeczytałam wszystko. :D

    Nie wiem czy mam Wam współczuć czy gratulować tylu nominacji. :D
    Ale cieszę się, że postanowiłyście odp. chociaż na te pytanka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mogłabyś podać pytania dla tych nominowanych? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam na nn na http://shavend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award na kolorowa-grafica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń