10 stycznia 2013

» 050. What doesn't kill you makes a fighter.





Hej!

Dzisiaj własnie przypadło mi opublikować dla Was 50 post na tym blogu :) Jednak stwierdziłam, że nie będę robić z tego powodu jakieś większej notki. Za to dam Wam kilka sesji z mojego komputera i jedną paczkę renderów, które sama zrobiłam. Napiszcie czy skorzystaliście, bo się zastanawiam, czy nie wstawiać takich częściej :D Aha, jakie polecacie mi hostingi na pliki typu rar? Bo nie wiedziałam, który się sprawdzi, więc użyłam pierwszego jaki się pojawił w google i nie wiem czy jest dobry...


→ Tła & Nagłówki (szt.5)

2png_xwaxweh.png (70×90) 1png_xwaxwex.png (70×90) 344z410.jpg (70×90) 9kbjuh.jpg (70×90) nydzkl.jpg (70×90)

→ Sesje (szt.4)

002png_xwaxesh.png (300×300) 001png_xwaxesq.png (300×300)
003png_xwaxear.png (300×300) 004png_xwaxean.png (300×300)

____________________________________
CREDIT:
• Tła i nagłówki robiła Ewka.


To tyle. Papa! :D


15 komentarzy:

  1. fajne , biore sesje z Z.Coleman :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten z TaySwift <3 Genialny.
    Kradnę sesję z Mendler :3

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się, ze Swift jest mega :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten z Van cudny...gratuluję 50 notki...oby było ich wiele, wiele więcej ;D Co do renderów to możesz robić więcej... te pobieram oczywiście ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne blendy najlepszy z Demi ♥ Pobieram wszystkie sesje, hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne, pobieram jedna sesje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne tła, biorę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Grafika cudowna, sesje pobieram - przydadzą się ;0

    OdpowiedzUsuń
  9. Pobieram wszystkie sesje :D A nagłówki bardzo ładne. Szczególnie ten z Van przypadł mi do gust :3

    OdpowiedzUsuń
  10. B. ładne nagłówki : )
    Pobieram wszystkie sesje :D

    OdpowiedzUsuń