12 stycznia 2013

» 051. Come on let your colors burst.


 

Cześć :)
   Mam nadmiar nagłówków na komputerze (jestem chora i ostatnio się ich namnożyło), więc czemu nie, postanowiłam dodać kolejną notkę :]
   Widzę, że spodobało Wam się dodawanie sesji - zobaczymy, pewnie będą pojawiać się częściej. Za to na dziś mam tapety z filmu Madagaskar 3 - miały być jako prezent świąteczny, ale wyjechałam do Niemiec bez zgrania ich na pen-drive'a, więc niestety dopiero dziś je dam xd Robiła je Ewa, podczas oglądania filmu.



→  Nagłówki (szt.4)

001mpng_xwawwnp.png (70×90) 002mpng_xwawwnr.png (70×90) 003png_xwawwnx.png (70×90) 004png_xwawwnn.png (70×90)

→  Pinsy (szt.6)

001-2png_xwawwex.png (202×202) 003ppng_xwawwew.png (202×202) 002png_xwawwen.png (202×202) 004ppng_xwawwes.png (202×202) 002ppng_xwawwee.png (202×202) 008-2png_xwawweq.png (202×202)

Madagaska_xwawwwh.png (400×312)


_________________________________________

Miłego Weekendu! Papa :D

13 komentarzy:

  1. Ten z Zendayą jest prześliczny...pozwolisz że zainspiruję się nim do mojej następnej notki ??
    Aha .. i skąd masz tyle tych takich napisów PNG jak na wspomnianym nagłówku z Zendayą?? Ja mam ich trochę ale chyba tylko z 5-6 .. a u cb (i nie tylko) widuję takie różne...mogłabyś podać stronkę z której je bierzesz lub ewentualnie mogłabyś dodać je w next notce??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A inspirować się możesz, jak najbardziej ♥
      Co do napisów - napisałam Ci na poszkole, na priv :>

      Usuń
  2. Jak zwykle ślicznie -.- Nie przesadzasz z tą pięknością? :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd ty masz takie wyśmienite pomysły :D
    Jak ja się staram coś wymyślić, to zazwyczaj i tak wychodzi zwykły blend >.<

    OdpowiedzUsuń
  4. łał. kocham ten pierwszy z Zendayą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O mój boże, nie ziemska grafika! Ja to robię okropną, skąd te pomysły ? *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! Biorę jako nagłóweg mojego bloga z imaginami :) ~ imperfection.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne :D tapety pobieram :D zapraszam do mnie : http://popular-graphice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej ; ) Zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Blog Award szczegóły u mnie :D

    OdpowiedzUsuń