20 stycznia 2013

» 052. My world is an empty place.



Cześć :)

   Przepraszam, za te przestoje na blogu... Na szczęście mam za tydzień ferie ♥ W tym tygodniu postaram się jeszcze Ewkę kopnąć w tyłek, by dodała coś ze swoich nagłówków, które chomikuje i nie linkuje :D
Dziś w notce pojawił się jeden nagłówek animowany - piszcie, czy chcecie takie :>


→ Nagłówki (szt.4)

001png_xsrpqrh.png (70×90) 002png_xsrpqre.png (70×90) 003png_xsrpqra.png (70×90) 004png_xsrpqxp.png (70×90)

→ Fanicony (szt.8)

001png_xsrpqwe.png (75×77) 002png_xsrpqar.png (75×77) 003png_xsrpqas.png (75×77) 004png_xsrpqqh.png (75×77)
005png_xsrpqqn.png (75×77) 006png_xsrpqqs.png (75×77) 007png_xsrhppr.png (75×77) 008png_xsrhppw.png (75×77)


__________________________________________

Do napisania! :)

26 komentarzy:

  1. Śliczne...ten animowany jest świetny...możesz takie robić...no pewnie ;D ale mój wybór to jednak ten ostatni ;D Cudo ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pomysł :] Może wy zrobicie instrukcje co?

    OdpowiedzUsuń
  3. A ten animowany miałaś na ps :D

    OdpowiedzUsuń
  4. (i że tak jeszcze raz) zostałaś nominowana do Liebster Blog Award przez bloga framboise-amour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój blog został nominowany do Liebster Blog Awards przez blondiee-graphics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem w szoku, że dopiero teraz znalazłam tego bloga :)
    Robicie naprawdę śliczną grafikę i muszę się przyznać, że przejrzałam wszystkie wasze notki i skradłam parę nagłówków z Taylor Swift.
    Naprawdę świetną robotę odwalacie i jestem pewna, że nie raz jeszcze zajrzę na tego bloga, a może nawet i będę stałą bywalczynią ^.^
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: Czy mogłybyście zrobić jakiś nagłówek z teledyska Safe & Sound?

      Usuń
    2. Hej. Naprawdę bardzo mi miło, ze Ci się i nas podoba :D Co do teledysku - bardzo go lubię, więc pomyślę nad tym. Po prostu nie wiem, czy będą odpowiedniej jakości zdjęcia.

      Usuń
  7. Cudowne! Ja co do naglowkow animowanych to jak najbardziej xd ale najlepszy jest! Mozna by u Ciebie na poszkole taki podobny zamowic? :-) a notka super :-P

    OdpowiedzUsuń
  8. Otrzymujesz nominację do Liebster Blog Award! Dowiedz się więcej na fleur-impression.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, jak zwykle.
    Zostałaś nominowana!
    Pernament-Designs

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się tam najbardziej pierwszy podoba :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne. Mogłybyście zrobić trochę nagłówków z Joseph'em Morgan'em? Byłoby fajnie C: Chciałabym także dowiedzieć się jak robisz te animowane elementy w nagłówkach, bo nijak nie mogę tego rozgryźć, a bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  12. łał !! swietne, wszystkie perfekcyjne. Z animacja też mi się podoba ;) Niven

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej. :) Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award.
    Po więcej informacji zapraszam do http://graphiceword.blogspot.com/ . :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć, zostałaś nominowana do Liebster Blog Awards. wiecej informacji u mnie na verdanes.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award na ombre-bonheur. Szczegóły na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten blog został nominowany do Liebster Blog Award, więcej informacji na blogu http://stunninggraphics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne, śliczne, śliczne *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Na blogu occsom.blogspot.com odbywa się konkurs.
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń