3 lutego 2013

» 054. And feel the ancient rhythm.

Cześć :D

No i już połowa ferii za mną... Nie wiem, że też zawsze tak szybko ten czas leci, kiedy jest wolne :< W ogóle, to nagle wszystkie strony hostingowe zaczęły wariować, kiedy ich potrzebuje. Nie wiem co jest grane... Ale w końcu zrobiłam wycieczkę po innych blogach i upolowałam u Palcix Bank Fotek :)


→ Nagłówki (szt.6)


  
  1412251.jpeg (70×90)


____________________________________________________

Wiem, tym razem bez avków, przepraszam.
Piszcie i do zobaczenia :)

14 komentarzy:

  1. WYJDŹ ZE SWOJĄ PIĘKNĄ GRAFIKĄ!

    OdpowiedzUsuń
  2. KOCHAM CIĘ!!! Weź mnie nie dołuj swoją cudowną grafiką, to jest TALENT !!! Kocham nagłówek z Candice,i dziękuje za wysłuchanie mojej prośby . Dałabyś jakieś akcję w psd w kolejnej notce i te cudowne png'sy . Bo to jest CUDOO. !! Ehh, słów mi brakuje co do twojej grafiki .

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam na nn na shavend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko pięknie...Mogłabyś dać te 2 kwiatki z prawego górnego rogu?? Strasznie mi się podobają ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem, czy to tylko moje zdanie, ale nie podoba mi się ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako anonim to każdy może pisać negatywne komentarze, dziękuje za uwagę .

      Usuń
    2. Przepraszam, wylogowało mi konto, nawet nie zwróciłam uwagi ;o

      Usuń
  6. Dawno nie widziałam tak ładnej notki ;p każdy nagłówek strasznie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne, zakochałam się w nagłówku z Kelsey! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. boskie , jestem zauroczona tym z Demi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. najbardziej podoba mi się z Kelsey i Candice.

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorę ten z Bellą :D http://cudowne-opowiadanie1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń