9 lutego 2013

» 055. I won’t change anything of my life!



Hej!

   Właśnie mija mi ostatni weekend ferii... Jak zwykle, nic konstruktywnego w tym czasie nie zrobiłam xd Ale nie narzekam, brakowało mi takiego lenistwa i wyspania się ;) Dziś mam dla Was (oprócz nagłówków, rzecz jasna) 2 sesje i png-sa, o który poprosiła Palcix.


→ Nagłówki (szt.4)

001mpng_xahpphx.png (70×90) 002mpng_xahpprh.png (70×90) 003mpng_xahppwr.png (70×90) 004mpng_xahppwn.png (70×90)

→ Sesje (szt.2)

001png_xahpphr.png (200×200) 002png_xahppha.png (200×200)

→ PNG (szt.1)


________________________________________

To tyle. Papa! :D





16 komentarzy:

  1. dwa ostanie boskie :) z sesji skorzystam, z pngs pewnie tez xd

    OdpowiedzUsuń
  2. zrób jakąś instrukcje no *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne nagłówki, a z sesji i png's skorzystam : D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne nagłówki :) podoba mi się ten z Bellą

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne biore z seleną i Bellą ;D zapraszam do mnie : http://14headers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kradne ci tą sesje z Miley :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne nagłówki...iii...DZIĘKUJĘ za kwiatka ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zwykle wszystko śliczne <33 pobieram PNG'sa

    OdpowiedzUsuń
  9. nn na shavend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. genialne ; * najbardziej podoba mi się ten drugi z Gomez. / drowsily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. niesamowite *.* ten z Tay uwielbiam! biorę kwiatuszka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogłabyś dodać do następnej notki te kwiatki co są w nagłówku z Gomez:)?
    Bo nigdzie ich znaleźć nie mogę.

    OdpowiedzUsuń